Hírek

2015. november 10.

MOL ajándékkal kampányol a Kötelező.hu, a feleket a BellaCom hozta össze.

A Familio Kft., a Kötelező.hu üzemeltetője a BellaCom Marketingkommunikációs Kft.-t bízta meg 2015. évi KGFB kampányának kidolgozásával, melyben MOL Blue kártya formájában ingyen tankolást nyerhetnek a promóció résztvevői. A megbízás magában foglalta a promóciós mechanizmus kialakítását, ajándékot biztosító partner felkutatását, a kampányanyagok elkészítését, illetve online médiában történő közzétételét.

A kampány landing oldalán néhány kvíz kérdésre válaszolva megtudhatjuk, hogy mennyire vagyunk gondoskodóak, ha az autónkról van szó, majd KGFB díjszámítást követően sorsoláson vehetünk részt ingyen tankolásért. Média vonatkozását tekintve a kampány nagymértékben támaszkodik az online marketing bevált csatornáira, egyik fő eszköze a megbízó saját adatbázisa, emellett Facebook és Google PPC hirdetéseket tartalmaz a médiamix.

Sirghel Izabella, a BellaCom ügyfélkapcsolati igazgatója elmondta: „Promóciók esetében mindig igyekszünk nagyon releváns, a termékhez egyértelműen kapcsolódó ajándékot választani. A MOL Blue kártya is ilyen, az autósoknak mindig jól jön egy ingyen tankolás. A MOL számára szintén releváns a Kötelező.hu célközönsége, hiszen kizárólag autó tulajdonosokról van szó.”

A kampány landing oldala: http://kotelezo.hu/

2019. április 17.

Az Essilor Optika Kft., a Varilux, a Transitions és a Kodak lencsék magyarországi forgalmazója, Várkonyi Andreát kérte fel márkanagykövetként a Varilux lencsék népszerűsítésére.

2016. augusztus 25.

Elindult a világszerte számos szakmai díjat nyert Bio-Oil bőrápoló olaj magyarországi bevezető kampánya. A forgalmazó Ceumed Kft. a BellaCom-ra bízta a kampánnyal kapcsolatos médiafeladatokat, a kreatív ügynökségi munkát pedig az...