Szakterületek: stratégia, média, online. 20 év tapasztalat: Nemzetközi és helyi ügynökségek, illetve megbízói oldal (D’Arcy, MediaCom, ADDICT Interactive, BKK Zrt., Szerencsejáték Zrt.)
Munkatársak
Szakterületek: stratégia, média, online. 20 év tapasztalat: Nemzetközi és helyi ügynökségek, illetve megbízói oldal (D’Arcy, MediaCom, ADDICT Interactive, BKK Zrt., Szerencsejáték Zrt.)
Stratégia, kreatív, online. 15 év szakmai tapasztalat:: online reklámügynökségek, webshop, bank (ADDICT Interactive, Greenlight, Intren, Jegymester, Raiffeisen, ZenithOptimedia)
19 év tapasztalat kreatívigazgatói és szövegírói munkakörben, hazai és nemzetközi reklámügynökségeknél (Adboom, ACG, Tonic, Wunderman, D’Arcy Avenue).
20+ év grafikai tervezési tapasztalat nemzetközi reklámügynökségeknél és szabadúszóként (Insomnia, Leo Burnett, JWT)
7 év tapasztalat nemzetközi médiaügynökségnél, online ügynökségnél (MediaCom, Fastbridge)
15+ év tervezői és illusztrátori tapasztalat reklámügynökségi oldalon és szabadúszóként.
8+ év szakmai tapasztalat: webfejlesztés, e-kereskedelem, alkalmazások (Oghma Kft.)
A Strategic Scope az elsők között, 1991-ben kezdte meg tevékenységét. full-service public relations ügynökségként. A cég tulajdonosa és ügyvezető igazgatója S. Takács Zsuzsanna.
Az Ergománia 10 éve működik sikeresen, Dr. Rung András ügyvezető az első magyar webergonómiai könyv társszerzője, a legismertebb webergonómiai blog szerzője.