Szakterületek: stratégia, média, online. 20 év tapasztalat: Nemzetközi és helyi ügynökségek, illetve megbízói oldal (D’Arcy, MediaCom, ADDICT Interactive, BKK Zrt., Szerencsejáték Zrt.)
Munkatársak
Szakterületek: stratégia, média, online. 20 év tapasztalat: Nemzetközi és helyi ügynökségek, illetve megbízói oldal (D’Arcy, MediaCom, ADDICT Interactive, BKK Zrt., Szerencsejáték Zrt.)
Stratégia, kreatív, online. 15 év szakmai tapasztalat:: online reklámügynökségek, webshop, bank (ADDICT Interactive, Greenlight, Intren, Jegymester, Raiffeisen, ZenithOptimedia)
Kreatív és média projektmenedzsment, 20 év tapasztalat megbízói és ügynökségi oldalon
19 év tapasztalat kreatívigazgatói és szövegírói munkakörben, hazai és nemzetközi reklámügynökségeknél (Adboom, ACG, Tonic, Wunderman, D’Arcy Avenue).
20+ év grafikai tervezési tapasztalat nemzetközi reklámügynökségeknél és szabadúszóként (Insomnia, Leo Burnett, JWT)
7 év tapasztalat nemzetközi médiaügynökségnél, online ügynökségnél (MediaCom, Fastbridge)
15+ év tervezői és illusztrátori tapasztalat reklámügynökségi oldalon és szabadúszóként.
15+ év szövegírói tapasztalat nemzetközi, hazai, online ügynökségek oldalán és szabadúszóként (Corvus, Young& Rubicam Brands, BBDO, Tonic, Well)
8+ év szakmai tapasztalat: webfejlesztés, e-kereskedelem, alkalmazások (Oghma Kft.)
A Strategic Scope az elsők között, 1991-ben kezdte meg tevékenységét. full-service public relations ügynökségként. A cég tulajdonosa és ügyvezető igazgatója S. Takács Zsuzsanna.
Az Ergománia 10 éve működik sikeresen, Dr. Rung András ügyvezető az első magyar webergonómiai könyv társszerzője, a legismertebb webergonómiai blog szerzője.