Hírek

2021. december 1.
Dun & Bradstreet Tanúsívány - 2021

A Dun & Bradstreet objektív cégminősítése alapján, a BellaCom Kft. továbbra is a legjobbak között szerepel. 

A Dun & Bradstreet nemzetközi üzleti információszolgáltató és -minősítő minden működő vállalkozás pénzügyi stabilitását, üzleti megbízhatóságát osztályozza egy folyamatosan visszamért és bizonyított, nemzetközi szakértők által kialakított módszertan alapján. 

A Dun & Bradstreet Tanúsítvány segítségével ügyfeleink, szállítóink, munkavállalóink felé is tovább fokozzuk azt a bizalmat, mely egyre fontosabb a hosszú távú, szilárd üzleti kapcsolatokban. Azzal, hogy egy független, nemzetközi szakértő elismerte cégünk stabilitását, azt az üzenetet hordozza számunkra, hogy jó úton járunk cégünk építésében, fejlesztésében. Mivel vállalkozásunk minősítése szigorúan szakmai szempontok alapján történt, arra sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet, így a Dun & Bradstreet Tanúsítvány pozitívan különbözteti meg cégünket a piacon.

2017. február 10.

„Tapassza le a fájdalmat!” szlogennel indított kampányt a Sager Pharma, a Salonpas termékcsalád magyarországi forgalmazója. A Salonpas fájdalomcsillapító tapasz közel 50 országban kapható, gyártója az 1847-ben alapított japán Hisamitsu.

2016. augusztus 25.

Elindult a világszerte számos szakmai díjat nyert Bio-Oil bőrápoló olaj magyarországi bevezető kampánya. A forgalmazó Ceumed Kft. a BellaCom-ra bízta a kampánnyal kapcsolatos médiafeladatokat, a kreatív ügynökségi munkát pedig az...