Hírek

2021. március 4.
Nicolaus Extra Fine vodka

A Nicolaus Extra Fine vodka és a Várda Keserű Coffee likőr márkákkal indult az együttműködés

 

A Nicolaus vodka kampánya a napokban indult, míg a Várda Keserű Coffee likőr a 2020-as adventi időszakban futott.

Mindkét márka esetében TV szponzoráció, online videó és PPC csatornák szerepelnek a médiamixben.

A Nicolaus esetében az RTL Klub Fókusz magazin környezetében találkozhatunk a szponzorszpottal, a műsorszámon belül pedig IPM (Internal Programme Message) formájában tűnik fel a formás üveg. Az RTL Klub mellett több kábelcsatornán is futnak a szponzorszpotok. Az online videókampányban megtalálhatóak a Youtube mellett a magyar videómegosztó oldalak is (videa, inda videó), továbbá a Facebook-on is futnak videós hirdetések. A kampányt Google Display megjelenések is erősítik.

Hlivják Richárd a BellaCom-tól elmondta: „Az üzletpolitikánk nem változott a BellaCom 2014-es alapítása óta, továbbra is az ügyfélközpontú, adott marketingkommunikációs kihívásra adott komplex válaszban látjuk a siker titkát, és elsősorban magyar, vagy néhány környező országra kiterjedő régiós, közép -és nagyvállalati ügyfelek megszerzésére törekszünk. Ilyen kihívásokkal teli időkben fontos, hogy legyenek válságálló szektorokból származó megbízásaink, mint az alkohol, vagy a gyógyszer.”A Várda-Drink története 1922-ben kezdődött Kisvárdán, a cég jogelődjeként jegyzett Szabolcsi Gazdák Szeszfinomító Szövetkezetében, melyet Diner István alapított, vezetett és fejlesztett 1941-ig. A gyár az évek során sok változáson esett át, először az 1950-es államosítás, majd az 1993- ban bekövetkezett privatizáció határozta meg működését. A cég nevet és tulajdonost is váltott, a Várda-Drink Részvénytársaság a management, valamint dolgozói tulajdonába került. A 2006. év végétől már Zrt.-ként működő cégcsoport életében 2007-ben tulajdonosváltás történt, ennek köszönhetően portfoliója jelentősen átalakult. A Várda-Drink csoport a magyar szeszesital piac egyik legnagyobb szereplője, széles termékskálájával a magyar pálinka piac egyik meghatározó gyártó cége.

 

2018. június 25.

A MediaCom Magyarország megbízásából ügynökségünk látja el a világ vezető szemüveglencse gyártójaként ismert Essilor magyarországi képviselete termékeinek, illetve aktuális promócióinak népszerűsítésére tervezett kampányok kreatív feladatai.

2018. április 18.

Már harmadik éve lehetünk részesei az HBO regionális és hazai kampányainak. Az elmúlt időszakban számos HBO GO szolgáltatást népszerűsítő online megjelenés tervezésében, készítésében vett részt kreatív csapatunk.