Hírek
„Használd a kobakod, Hedrin a haverod!” fősorral indított újrabevezető kampányt a Ceumed, a Hedrin termékcsalád magyarországi forgalmazója. A média feladatokat a BellaCom látja el, a kreatív ügynökség pedig az Effektív-Art.
A médiakampány televízióra és az online marketing eszközeire épít. Az országos TV kampányban az R-Time és az AtMedia által értékesített csatornák is szerepelnek, így a 15 másodperces szpotokat mindkét országos kereskedelmi csatornán, a közszolgálati csatornákon és számos kábelcsatornán láthatjuk szeptemberben. Online médiában a Google AdWords és a Facebook felületein találkozhatunk a hirdetésekkel. Hlivják Richárd a BellaCom-tól elmondta: „Örülünk, hogy olyan kampányt valósíthatunk meg, amelyben a legköltséghatékonyabb médiacsatornák széleskörűen szerepelnek. A Google AdWords kampány az OTC szektorban megszokottnál magasabb súlyokkal fut, melynek része a kereső, display, GSP és YouTube csatorna is, így szöveges, képes, html5 és videós formátumok is szerepelnek a médiatervben.
Az Effektív-Art részéről Bősze Balázs account director mesélt a kampány részleteiről:
„A Hedrin termékcsalád kommunikációjában igyekszünk elfeledtetni a szülőkkel a fejtetűfertőzéshez kapcsolt, berögzült szégyenérzetet, helyette a probléma hétköznapiságára, könnyű megoldására irányítani a figyelmet –a gyerekek szókimondó játékosságán keresztül. Mindig élvezet olyan márkával dolgozni, ami a megszokottól eltérően kezel egy „kényes” témát, reméljük, az elkészült anyagokon is érezhető, és át fog jönni az üzenet: többé nem para a fejtetű.”
15 másodperces TV szpot:
https://www.youtube.com/watch?v=Dbl5lAiU1tE
30 másodperces Youtube film:
2017. október 20. Már néhány hete láthatóak a médiában azok az új reklámfilmek, amelyek a Sager Pharma két márkája számára készültek. |
2015. október 13. A Bausch & Lomb márkák magyarországi forgalmazója a VALEANT PHARMA Magyarország Kft. tenderen választotta a BellaCom Marketingkommunikációs Kft-t online médiaügynökségi partneréül Ocuvite márkájának 2015. őszi kampányához. |