Hírek

2018. október 10.

Vajon hogyan szólítsuk meg célcsoportunkat egy olyan szegmensben, mint a fájdalomcsillapítás, ahol hatalmas a verseny és hasonlóak az üzenetek? Az Apranax Dolo filmtabletta válaszát októbertől láthatjuk új tévészpottal futó kampányában. A márkával egyidőben a megbízó, a Valeant Pharma is megújul, ugyanis Bausch Health néven folytatja tovább tevékenységét.

A reklámfilm a márka fogyasztói kommunikációjának erősítése kapcsán készült, főhőse egy masszőrnő, akinek különböző hétköznapi helyzetekben és szerepekben kell helytállnia. A koncepciót fogyasztói tesztek alapján választotta ki az ügyfél, a megbízásért négy ügynökség versenyzett, amit végül a BellaCom nyert el. A kutatás résztvevői leginkább ennek a szpotnak a főszereplőjével tudtak azonosulni, problémáit magukénak érezték, életkörülményeit pedig a sajátjukéhoz hasonlónak gondolták. A film egyértelműen közvetíti az Apranax Dolo filmtabletta reklámjának fő üzenetét, miszerint a filmtabletta a test különböző pontjain jelentkező fájdalom és gyulladás csillapítására is alkalmas. Ebben különbözik azoktól a reklámoktól, amelyek általában egy fájdalomtípusra és területre, például a derékfájásra koncentrálnak. A koncepció elsősorban relevanciájával nyert, a megkérdezettek többsége az üzenet érthetőségén túl a női munka elismerését, valamint a figyelemfelkeltő és szellemes kérdéseket, szöveges utalásokat emelték ki, mint a reklám erősségeit. „A koncepcióban a magyar nyelv beszédes voltát vettük alapul, amely a különböző helyzetekben a fájdalom lényegére tapint, például, egy vállfájdalom kialakulhat azáltal, ha valaki túl sokat vállal, egy derékfájdalom pedig annak révén, ha valaki derekasan helytáll vagy éppen derekas munkát végez.”- mondta el Sirghel Izabella, a BellaCom Marketingkommunikációs Ügynökség account directora. Az ügynökség munkáját a H&H Filmprodukció segítette.

Megbízó: Bausch Health, Vozil Andrea OTC Marketing Manager

Ügynökség: BellaCom, Sirghel Izabella ügyfélkapcsolati igazgató, Marschall József kreatívigazgató, Karáth Mónika ügyfélkapcsolati menedzser

Produkció: H&H Filmprodukció, Lóránt Judit producer, Lóránt Attila rendező

Youtube link: https://www.youtube.com/watch?v=6AEFgkClDis

2017. szeptember 5.

2016. évi eredményei alapján az üzleti és jogi információs piac meghatározó szereplője, az Opten Kft., "A" minősítésben részesítette a BellaCom Kft.-t, melyet a magyarországi cégek csupán 2,33%-a tud elérni. Nem tudjuk, hogy a reklámmal foglalkozó ügynökségek közül...

2019. április 17.

Az Essilor Optika Kft., a Varilux, a Transitions és a Kodak lencsék magyarországi forgalmazója, Várkonyi Andreát kérte fel márkanagykövetként a Varilux lencsék népszerűsítésére.