Hírek

2018. október 10.

Vajon hogyan szólítsuk meg célcsoportunkat egy olyan szegmensben, mint a fájdalomcsillapítás, ahol hatalmas a verseny és hasonlóak az üzenetek? Az Apranax Dolo filmtabletta válaszát októbertől láthatjuk új tévészpottal futó kampányában. A márkával egyidőben a megbízó, a Valeant Pharma is megújul, ugyanis Bausch Health néven folytatja tovább tevékenységét.

A reklámfilm a márka fogyasztói kommunikációjának erősítése kapcsán készült, főhőse egy masszőrnő, akinek különböző hétköznapi helyzetekben és szerepekben kell helytállnia. A koncepciót fogyasztói tesztek alapján választotta ki az ügyfél, a megbízásért négy ügynökség versenyzett, amit végül a BellaCom nyert el. A kutatás résztvevői leginkább ennek a szpotnak a főszereplőjével tudtak azonosulni, problémáit magukénak érezték, életkörülményeit pedig a sajátjukéhoz hasonlónak gondolták. A film egyértelműen közvetíti az Apranax Dolo filmtabletta reklámjának fő üzenetét, miszerint a filmtabletta a test különböző pontjain jelentkező fájdalom és gyulladás csillapítására is alkalmas. Ebben különbözik azoktól a reklámoktól, amelyek általában egy fájdalomtípusra és területre, például a derékfájásra koncentrálnak. A koncepció elsősorban relevanciájával nyert, a megkérdezettek többsége az üzenet érthetőségén túl a női munka elismerését, valamint a figyelemfelkeltő és szellemes kérdéseket, szöveges utalásokat emelték ki, mint a reklám erősségeit. „A koncepcióban a magyar nyelv beszédes voltát vettük alapul, amely a különböző helyzetekben a fájdalom lényegére tapint, például, egy vállfájdalom kialakulhat azáltal, ha valaki túl sokat vállal, egy derékfájdalom pedig annak révén, ha valaki derekasan helytáll vagy éppen derekas munkát végez.”- mondta el Sirghel Izabella, a BellaCom Marketingkommunikációs Ügynökség account directora. Az ügynökség munkáját a H&H Filmprodukció segítette.

Megbízó: Bausch Health, Vozil Andrea OTC Marketing Manager

Ügynökség: BellaCom, Sirghel Izabella ügyfélkapcsolati igazgató, Marschall József kreatívigazgató, Karáth Mónika ügyfélkapcsolati menedzser

Produkció: H&H Filmprodukció, Lóránt Judit producer, Lóránt Attila rendező

Youtube link: https://www.youtube.com/watch?v=6AEFgkClDis

2018. október 10.

Vajon hogyan szólítsuk meg célcsoportunkat egy olyan szegmensben, mint a fájdalomcsillapítás, ahol hatalmas a verseny és hasonlóak az üzenetek? Az Apranax Dolo filmtabletta válaszát októbertől láthatjuk új tévészpottal futó kampányában....

2018. április 18.

Már harmadik éve lehetünk részesei az HBO regionális és hazai kampányainak. Az elmúlt időszakban számos HBO GO szolgáltatást népszerűsítő online megjelenés tervezésében, készítésében vett részt kreatív csapatunk.