Hírek

2017. október 20.

Már néhány hete láthatóak a médiában azok az új reklámfilmek, amelyek a Sager Pharma két márkája számára készültek.

A görccsel és puffadással járó hasmenés tüneti kezelésére szolgáló, új generációs gyógyszerkészítmény, az Imorevin reklámfilmjét az Effektív-Art Reklámügynökség készítette, a Pharmatex lokális fogamzásgátló gyógyszercsalád szpotjának elkészítésével pedig a Pop Group-ot bízta meg a hirdető.

A médiaügynökségi feladatokat mindkét márkára a BellaCom Marketingkommunikációs ügynökség látja el. Hlivják Richárd, a BellaCom képviseletében így nyilatkozott: „Örülünk, hogy bővül az együttműködésünk a Sager Pharma-val, és már négy márkán valósíthattunk meg kampányt az idei évben. A médiamix az Imorevin és a Pharmatex esetében is TV és Google AdWords kampányokat tartalmaz.”

Az Imorevin kampányról Tóth Tibor az Effektív-Art Reklámügynökség kreatív igazgatója a következőket mondta: “Mindenek előtt a fókuszban lévő probléma mindennapokra gyakorolt hatását ismertük fel, onnan már egyenes út vezetett a koncepcióhoz. Az ügyféllel és a gyártással szoros együttműködésben alakítottuk ki a szpot végső formáját, így minden részlet az elérni kívánt célokat szolgálja.” Az egynapos forgatás bőven tartogatott kihívásokat, de a sokat látott stábon sem a helyszíni adottságok, sem az éjszakába nyúló munka nem tudott kifogni. Az elfogadott koncepciótól számítva két hónap alatt megvalósuló filmet Ádám György rendezte, és a 4Cut stúdióban került sor az utómunkálatokra.

Imorevin flim: https://www.youtube.com/watch?v=kFGLMZsBD-w&feature=youtu.be

A Pharmatex szpotról a Pop Group-tól ezt tudtuk meg: „Évek óta dolgozunk a Pharmatex márkán, eddig többnyire a szerelmi élet romantikus oldalát mutattuk be. Idén szélesítettük a célcsoportot, és a fiatalabb korosztályt is meg akartuk ragadni a humor eszközén keresztül. Az általunk megálmodott, gag-es szituációkban a közösen megélt pillanatokra helyeztük a hangsúlyt, hisz a fogamzásgátló módszer kiválasztása is mindig közös döntés kell, hogy legyen.”

Pharmatex film: https://www.youtube.com/watch?v=wXbsnZHn0Ts

2018. június 25.

A MediaCom Magyarország megbízásából ügynökségünk látja el a világ vezető szemüveglencse gyártójaként ismert Essilor magyarországi képviselete termékeinek, illetve aktuális promócióinak népszerűsítésére tervezett kampányok kreatív feladatai.

2017. szeptember 5.

2016. évi eredményei alapján az üzleti és jogi információs piac meghatározó szereplője, az Opten Kft., "A" minősítésben részesítette a BellaCom Kft.-t, melyet a magyarországi cégek csupán 2,33%-a tud elérni. Nem tudjuk, hogy a reklámmal foglalkozó ügynökségek közül...