Hírek
Elindult a világszerte számos szakmai díjat nyert Bio-Oil bőrápoló olaj magyarországi bevezető kampánya. A forgalmazó Ceumed Kft. a BellaCom-ra bízta a kampánnyal kapcsolatos médiafeladatokat, a kreatív ügynökségi munkát pedig az Effektív-Art Reklámügynökség látja el a márkán.
A kampány gerincét a televízió képezi, melyet 1/1 sajtóhirdetések egészítenek ki, az elsődleges célcsoport többszöri elérése és emlékeztetése céljából. Az országos TV kampány széles csatornamixszel fut az AtMedia és az R-Time portfoliójában, többféle 15 másodperces szpottal. Hlivják Richárd a BellaCom-tól elmondta: „A 2016-os év jelentős változásokat hozott a televíziós reklámértékesítésben. Korábban költséghatékonysági okokból csak a legnagyobb hirdetők számára volt opció, hogy egyszerre jelen legyenek mindkét országos kereskedelmi csatornán, azonban a kétpólusúvá vált piac és a TV2 önálló szpot értékesítésének megszűnése ezt ma már lehetővé teszi, ami kedvező változás.”
A kreatív munkáról Bősze Balázs az Effektív-Art account directora elmondta: „Mivel a bevezető kampány kifejezetten a brit testimonial spotok adaptációja köré épül, izgalmas kihívás volt olyan verziókat készítenünk, amik a magyar nők számára is hitelesek és meggyőzőek tudnak maradni. A brand általános kommunikációja itthon talán szokatlanul konkrétnak, közvetlennek tűnhet, külföldön azonban pontosan ezek a jellemzők teszik igazán emberközpontúvá a terméket. Úgy gondolom, hogy az így elkészült reklámfilmek a magyar célcsoport számára is ezt a benyomást keltik majd.”
Téglás András a Ceumed termékmenedzsere elmondta: „Izgalmas dolog egy ilyen szokatlanul visszafogott hangvételű és letisztult kampányon dolgozni. Sokan talán félnének egy ilyen koncepció elindításától, nekünk azonban megkönnyíti a helyzetünket az a tény, hogy ez a megközelítés -ahogy maga a Bio-Oil brand is - már a világ számos országában bizonyított. Őszintén bízom benne, hogy itthon is pozitív fogadtatásra talál valamint, hogy maga a termék is sokak problémájára nyújt majd hatékony megoldást!”
TV szpotok:
2021. március 4. A Nicolaus Extra Fine vodka és a Várda Keserű Coffee likőr márkákkal indult az... |
2015.március 13. Eddigi tapasztalataink szerint igen. Ha a különböző szakterületeket senior szakemberek vezetik és kellőképpen felkészült, kiterjedt alvállalkozói rendszer áll rendelkezésre, a sikernek semmi nem szabhat határt! ... |