Hírek
Ősszel is folytatódik a Dating Central Europe Zrt. randivonal.hu márkájának TV kampánya.
A reklámfilmet idén készítette az Effektív-Art Reklámügynökség, az éves médiatervezési feladatokat pedig a BellaCom Marketingkommunikációs Kft. látja el.Az Effektív-Art és a BellaCom stratégiai partner ügynökségek, számos projektben dolgozik együtt a két ügynökség.
A 30 másodperces szpotok kábelcsatornákon futnak a célcsoport aktivitása szempontjából kiemelt időszakokban és kizárólag vasárnapi napokon. A speciális időzítés sikeres, az eredményekkel elégedett a hirdető. Szerencsés helyzetben vannak a magyar hirdetők a televíziós hirdetési lehetőségeket tekintve, hiszen európai összehasonlításban rendkívül olcsó hazánkban ez a médiatípus és számos csatorna áll rendelkezésre.
A televízió ugyanakkor továbbra is az ismertségépítés egyik leghatékonyabb eszköze, emellett hiteles információforrásnak számít, márkabevezetéseknél akár kisebb büdzsé esetén is hatékony lehet.
2018. január 8. A reklámokban megszokhattuk, hogy a hirdetők leegyszerűsítik az eladni kívánt terméket és úgy mutatják be annak hatását, mintha mindenkinek és mindenkor azonnali megoldást biztosítana. Ez a gyakorlat különösen igaz volt az online... |
2020. november 24. ... |