Hírek

2015. október 13.

A Bausch & Lomb márkák magyarországi forgalmazója a VALEANT PHARMA Magyarország Kft. tenderen választotta a BellaCom Marketingkommunikációs Kft-t online médiaügynökségi partneréül Ocuvite márkájának 2015. őszi kampányához.

A kampány korábban készült kreatív anyagok frissített változatával fut. Az ismertség építési fókuszú, látványos, tematikus célzással megvalósuló szponzorációs, PR és banner megjelenések mellett a meglévő aktív kereslet kiszolgálására, illetve a termékhez kapcsolódó weboldal forgalmának növelésére Google kereső és Display hálózati kommunikációt alkalmaz az ügynökség. A hirdetésekkel találkozhatunk a Kiskegyed, az NLC, a Femina, a Startlap és az Origo felületein, illetve a Google Display hálózat számos tagoldalán.

2018. április 18.

Már harmadik éve lehetünk részesei az HBO regionális és hazai kampányainak. Az elmúlt időszakban számos HBO GO szolgáltatást népszerűsítő online megjelenés tervezésében, készítésében vett részt kreatív csapatunk.

2018. október 10.

Vajon hogyan szólítsuk meg célcsoportunkat egy olyan szegmensben, mint a fájdalomcsillapítás, ahol hatalmas a verseny és hasonlóak az üzenetek? Az Apranax Dolo filmtabletta válaszát októbertől láthatjuk új tévészpottal futó kampányában....