Hírek

2018. február 5.
Bioheal forgatás

Az Eurotrade Pharma csoporthoz tartozó brand intenzív kommunikációba kezdett az étrend-kiegészítők- és vitaminkészítmények piacán. A Magnézium + B6-vitamin és az Omega 3-6-9 készítmények ismertségét és értékesítését segítő kampányok az R-Time és atmedia csatornáin futnak. 

A tavalyi évhez hasonlóan az Effektív-Art Reklámügynökség dolgozott a kreatívokon és a spotok előkészületi munkálatain. A kis- és közepes költségvetésű filmekben nagy rutinnal rendelkező ügynökség az egyértelmű üzenetek képi és verbális megformálásán túl azt is elérte, hogy a két film stílusjegyeiben illeszkedjen egymáshoz is, és a tavalyi spothoz is.
Minden ambiciózus cégnek jó példa lehet az a következetes brandépítés, amit a Bioheal folytat.” - nyilatkozta Bősze Balázs account director. Külön kiemelte, hogy a hatékonyság titka az összeszokottságban rejlik, ami igaz mind az ügyfél oldalon dolgozó csapatra, mind a két cég gördülékeny együttműködésére, illetve a gyártói részlegre egyaránt.

Ádám György, a spotok rendezője több szempontból is izgalmasnak feladatként emlékszik vissza a megbízásra, hiszen a két történet homlokegyenest eltérő forgatástechnikai hozzáállást
 igényelt, ráadásul egymást követő két napon.


A TV kampányokkal kapcsolatos médiaügynökségi feladatokat a BellaCom Marketingkommunikációs Kft. látja el. Hlivják Richárd ügyvezetőtől megtudtuk, hogy a megbízó -Eurotrade Pharma
Kft.- 2016. végén tenderen választotta az ügynökséget és az együttműködés azóta is tart. A 2018. év eleji kampányok széles csatornamixszel, az érintett szegmensekben versenyképes GRP súlyokkal futnak.

https://www.youtube.com/watch?v=qAUB-ROJ7Jk

https://www.youtube.com/watch?v=s2q70_tpZYA

2018. október 10.

Vajon hogyan szólítsuk meg célcsoportunkat egy olyan szegmensben, mint a fájdalomcsillapítás, ahol hatalmas a verseny és hasonlóak az üzenetek? Az Apranax Dolo filmtabletta válaszát októbertől láthatjuk új tévészpottal futó kampányában....

2018. január 8.

A reklámokban megszokhattuk, hogy a hirdetők leegyszerűsítik az eladni kívánt terméket és úgy mutatják be annak hatását, mintha mindenkinek és mindenkor azonnali megoldást biztosítana. Ez a gyakorlat különösen igaz volt az online...