Hírek
Az Eurotrade Pharma csoporthoz tartozó brand intenzív kommunikációba kezdett az étrend-kiegészítők- és vitaminkészítmények piacán. A Magnézium + B6-vitamin és az Omega 3-6-9 készítmények ismertségét és értékesítését segítő kampányok az R-Time és atmedia csatornáin futnak.
A tavalyi évhez hasonlóan az Effektív-Art Reklámügynökség dolgozott a kreatívokon és a spotok előkészületi munkálatain. A kis- és közepes költségvetésű filmekben nagy rutinnal rendelkező ügynökség az egyértelmű üzenetek képi és verbális megformálásán túl azt is elérte, hogy a két film stílusjegyeiben illeszkedjen egymáshoz is, és a tavalyi spothoz is.
“Minden ambiciózus cégnek jó példa lehet az a következetes brandépítés, amit a Bioheal folytat.” - nyilatkozta Bősze Balázs account director. Külön kiemelte, hogy a hatékonyság titka az összeszokottságban rejlik, ami igaz mind az ügyfél oldalon dolgozó csapatra, mind a két cég gördülékeny együttműködésére, illetve a gyártói részlegre egyaránt.
Ádám György, a spotok rendezője több szempontból is izgalmasnak feladatként emlékszik vissza a megbízásra, hiszen a két történet homlokegyenest eltérő forgatástechnikai hozzáállást igényelt, ráadásul egymást követő két napon.
A TV kampányokkal kapcsolatos médiaügynökségi feladatokat a BellaCom Marketingkommunikációs Kft. látja el. Hlivják Richárd ügyvezetőtől megtudtuk, hogy a megbízó -Eurotrade Pharma Kft.- 2016. végén tenderen választotta az ügynökséget és az együttműködés azóta is tart. A 2018. év eleji kampányok széles csatornamixszel, az érintett szegmensekben versenyképes GRP súlyokkal futnak.
https://www.youtube.com/watch?v=qAUB-ROJ7Jk
2015. november 10. MOL ajándékkal kampányol a Kötelező.hu, a feleket a BellaCom hozta össze. |
2019. október 17. Ügyfeleinkkel és alvállalkozóinkkal ünnepeltük cégünk 5. születésnapját az A38-as hajón. |