Hírek

2018. január 8.

A reklámokban megszokhattuk, hogy a hirdetők leegyszerűsítik az eladni kívánt terméket és úgy mutatják be annak hatását, mintha mindenkinek és mindenkor azonnali megoldást biztosítana. Ez a gyakorlat különösen igaz volt az online társkeresők reklámjaira, amik a magány elleni biztos és gyors megoldásként mutatták be magukat.

Egyszerűbb termékeknél, ez a megközelítés indokolt lehet, de olyan komplex emberi problémák megoldására vállalkozó szolgáltatások, mint a randi site-ok világa, ez eddig meglehetősen lebutított kommunikációt eredményezett.  Olyan szlogenekkel, mint az „egy kattintásra szerelem, vagy nálunk megtalálod a párod” nyilván lehet a fogyasztást növelni, de most ezzel a hagyománnyal szakított Magyarországon először a Randivonal.

Az online társkeresés főszezonja mindig a január hónap, amikor az ünnepek után a szakítások száma is megugrik, valamint az újévnek sokan azzal a fogadalommal vágnak neki, hogy végre megtalálják a párjukat. Idén januárban a Randivonal egy merőben új szemléletű, feltűnően őszinte reklámspottal jelentkezett. A YouTube-on 1 nap alatt 50 ezres nézettséget produkáló spot máris pozitív hullámokat gerjeszt a közösségi médiában: https://www.youtube.com/watch?v=2Wxs82Ur96M

„Nincs fontosabb út a boldogsághoz, mint megtalálnunk a párunkat, átélni a szerelmet. Ez minden ember vágya, és az online társkeresőknek éppen ezért óriási a felelősségük. A legtöbb csalódás oka az, hogy olyanok is belevágnak a társkeresésbe, akik még nincsenek készen egy új kapcsolatra. Ezzel újabb csalódást élnek át, és egyre mélyebbre kerülnek a letargikus spirálban. Úgy gondoltuk, hogy felelős hirdetőként egy olyan reklámszpotot készítünk, ami azokhoz szól, akik már meggyászolták az előző kapcsolatukat, valóban készek arra, hogy ismerkedjenek. A filmben ezt az önismereti folyamatot mutatjuk be.”  nyilatkozta Móczár Rudolf marketing vezető.

Bár a reklámspot nem egy amatőr szereplő, valódi történetét meséli el, az alkotók igyekeztek minél inkább feloldani a valóság és a fikció közti átmenetet. A forgatás 2017-ben csaknem egy évig folyt. A tizenöt különböző jelenet - hétköznapi szituációkkal, valódi helyszíneken  szakértők által tipizált élményeken keresztül mutatja be a szakítástól a gyász végéig egy szingli lány életét. Bánat és öröm, az elengedés és újrakezdés pillanatait sűríti össze a szpot 30 másodpercbe.

„A koncepció ereje a történet hitelességében van, ezért olyan arcot kerestünk a filmhez, akit nem láthattunk még egyetlen márkával kapcsolatban sem, valódi „szomszéd lány”- érzetet kelt a nézőben, és releváns emlékekből képes építkezni a karakter megformálásakor. A képi világ, a zene, a narráció, mind-mind a felvázolt élethelyzet elmélyült befogadását segíti.”  ismertette a projekt alakulását Tóth Tibor kreatívigazgató, aki egyben a spot rendezője is volt. „Végtelen örömmel tölt el, hogy ügyfelünk ilyen sok kreatív szabadságot adott, úgy érzem, a témához elengedhetetlen őszinte hangvétel ezzel tudott igazán kiteljesedni.”  tette még hozzá Bősze Balázs, a gyártásért felelős account director.

A Randivonal.hu márkához kapcsolódó médiaügynökségi feladatokat a BellaCom Marketingkommunikációs Kft. látja el. Hlivják Richárd ügyvezető igazgatótól megtudtuk, hogy a megbízó, a Dating Central Europe Zrt., az ügynökség 2014. őszi indulását követően az első ügyfeleik között volt 2015-ben és az együttműködés azóta is folyamatos. Az új szpothoz erős -1.000 GRP súlyú- televíziós hirdetési kampány kapcsolódik, a filmmel az RTL Klub, valamint az R-Time Red csomag csatornáin találkozhatunk.

A készítők annyira komolyan gondolják, hogy a párkeresés előszobájáról, a kapcsolati gyászról beszélni kell, hogy Almási Kitti új könyvét is aktív együttműködő partnerként segítik. A Lezárás, elengedés, újrakezdés című könyvben Almási Kitti pontosan azt fogalmazza meg, amire a reklámspot is épült. Először magunkkal kell foglalkoznunk, megtalálunk az erőt és a harmóniát, és csak utána van esélyünk új partnert találni.

2018. január 8.

A reklámokban megszokhattuk, hogy a hirdetők leegyszerűsítik az eladni kívánt terméket és úgy mutatják be annak hatását, mintha mindenkinek és mindenkor azonnali megoldást biztosítana. Ez a gyakorlat különösen igaz volt az online...

2017. február 10.

„Tapassza le a fájdalmat!” szlogennel indított kampányt a Sager Pharma, a Salonpas termékcsalád magyarországi forgalmazója. A Salonpas fájdalomcsillapító tapasz közel 50 országban kapható, gyártója az 1847-ben alapított japán Hisamitsu.